İtalyan Usulü Kahvaltı & Çin Usulü Akşam Yemeği

Pazartesi, Nisan 24, 2006

Biraz yorucu ama eğlenceli bir gün olmuştu benim için..
Geçenlerde taze makarna yapmaya karar verdim Sahra'yı da çağırdım ki ben yaparken o da bir taraftan fotoğrafları çekebilsin.. Böyle özel bir etkinlik olmadıkça kahvaltı yapmak gibi bir özelliğim yok maalesef.. Sen gel ben de kahvaltı yapmış olurum dedim. Kahvaltıya uzun zamandır yapmak pizzanın atası sayılan focaccia yapmaya karar verdim. İlk yaptığımda Büyük bir ekmek halinde yapmıştım ama bu sefer tek kişilik minik ekmekler yapıyım dedim. Tahminimden fazla kabardıkları için biraz büyük tek kişilik ekmekler oldular ama sıcak sıcak kahvaltı da çok güzel gidiyor, tavsiye ederim... Sofrada farklı olarak bir de üzerine zeytinyağı gezdirilmiş ve kekik serpilmiş domatesler vardı.

Kendisine noodle sözüm vardı, akşam da onu yapmayı düşünüyordum. Böylece sabah İtalyan usulü akşam da Çin usulü yemiş olduk.



Kahvaltı sofrasının fotoğrafı karanlık çıktı çünkü makinenin şarjı bitmek üzereydi biz de bekleyemeyecek kadar acıkmıştık..



Çubukları yanlışlıkla sola koymuşum sofraya oturunca farkettim yoksa solak değilim :)

Yoksa yemekten makarna yapmayı unuttunuz mu diyebilirsiniz ama unutmadık onları da makarnaları pişirdiğim zaman anlatıcam :)

You Might Also Like

0 Comments

Subscribe