Akrabalar Toplantısı - 2

Çarşamba, Mayıs 10, 2006



Nisan'ın sonunda bir kaç akrabamız bize gelmişlerdi. O gün ayda bir böyle toplanmaya karar verdiler. Bakalım devam ettirebilecekler mi? Mayıs ayında Tülin abla'ya gittik yani 4 Mayıs'da. Bugün ayın 10'u. Aradaki 5 günlük gecikmenin sebebi gittiğim yerde kalmam ardından çok yoğun işimin çıkması ve şu ana kadar çalışmam. Şu an işimin bir kısmını bitirdiğimden bunları yazabiliyorum.

Neyse sabah erkenden kalkıp taa Çamlıcalara kadar gittikten sonra tek bir sofrayla doymayız dediğimiz için Tülin abla sabah 11'den gece 10'a kadar kaç tane sofra kurdu hatırlamıyorum. Biz kahvaltı ve öğle yemeğinin fotoğraflarını çektiğimizden sadece bunları ekliyorum. Ben söz verdiğim gibi Kümbet Pastamı götürdüm ama menü için değil doya doya yesinler diye sadece çocuklar için.

Menüye geçelim;

  • Dövme Çorbası
  • Zeytinyağlı Pırasa
  • Zeytinyağlı Bakla
  • Patlıcanlı Borani
  • Mayonezli Tavuk Salatası
  • Etli Sarma ve Biber Dolması
  • Buhara Pilavı
  • Saray Usulü Kuzu İncik
  • Kuru Meyve Hoşafı
  • Baklava
  • Mozaik Pasta
  • Tiramisu


  • Sanırım bu kadardı :), sanki bir şeyler unutmuşum gibi geliyor ama..


    You Might Also Like

    0 Comments

    Subscribe