Pazartesi, Temmuz 10, 2006

Çatalca Başka Güzelmiş


Birkaç sene önce televizyonda bir site inşaatının raklamı vardı. Yedi tepeli İstanbul'un sekizinci harikası diyorlardı mekanı tarif ederken Çatalca kaçıncı olur bilmem ama gerçekten güzeldi güzeldi amma içindekilerle beraber. Evet yalan değil yanılgı olabilir. Ben diyeyim 5 siz diyin 7 ama en az beş senedir gitmeye niyet ettiğimiz dost, komşu, hemşehrilerimize nihayet gittik bu pazar. Onlar artık davet etmiyoruz deseler bile yine her gördüklerinde buyrun demekten biz gitmemiş olmaktan kurtulduk. Zaten misafir perver olan bu iki aileyle gün geçirmek güzelken bir de tabiat güzellikleri eklenince gün çabucak bitiverdi. Daldım bahçeye ne var ne yok çektim. Birde baktım bellek dolmuş(e arada aile ve dostları da çekmek gerekiyor makine elimde dolaşırken ayıp olacak yoksa) ayçiçeği tarlasını çekecek bir telefon buldum acilen benimki çeker ama bir parça düşük kalite çeker. Papatyalar, ortancalar ve elmalar burada devamı sahra'da...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...