Karışık Mevsim Salatası ve Domatesli Biber

Pazar, Temmuz 02, 2006



Reyhanı sever misiniz? Biz ailece çok severiz. Rengini, kokusunu ve tadını. Ama misafir salatasına ilk kullanışım. Hani belki yüzüme söyleyemediler doğrusunu ama beğendik dediler. Dost bu sefer acı söylememiş olabilir. Doğrusunu haber getirecek bir kuşum yok.
Malzemelerim; Göbek marul, maydanoz, loloroso, reyhan, cherry domates, salatalık ve hazır salata sosu


Domatesli Biber
Kızartma sevipte bunu bilmeyen yok aslında bence. Yazın sıcak günlerinde sebze bol ama hava sıcakken kızartmak, sos yapmak zor geliyor elimiz buna uzanıyor bilsenizde sitede yok ya yazayım:

Malzemeler;


  • 3 büyük domates
  • 4 sivri biber
  • 5 diş sarımsak
  • 1 çay bardağı zeytinyağ
  • Süslemek için maydanoz

Hazırlanışı;

Malum kızdırılmış zeytinyağına önce parmak genişliğinde doğranmış sivri biberler, ardından küp küp doğranmış domatesler en son sarımsaklar ilave edilir. Arzu edilirse pul biber ilave edilir.

You Might Also Like

4 Comments

  1. ellerine saglik...sayfani tesadüfen buldum, ama müthüs tarifler var:))en ufak detayina kadar inceledim bastan sona kadar...en cokta ketenin tarifi olmasi cok sevindirdi beni!!!
    tariflerinizi deneyip en kisa zamanda yorum yazicam...
    cok güzel tarifleriniz var, görsel olarakta hepsi birbirinden güzel ve lezzetli görünüyor..ama hepsi bir masada toplaninca offf offff.....daha güzel oluyor sanki!!!

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler.umarım benim gibi olmaz işin, bende diğer bloklarda gezerken aynı şeyleri düşünüyorum yapayım yorum yazarım diyorum. seçtiğim pastayı, yemeği bir daha bulamıyorum. ama uzaklardan bir yolcun varmış elimden gelse hepsinden yaptıkça yollardım güzel günler dilerim.

    YanıtlaSil
  3. tesekkürler sahra:))
    vallahi aynisi bendede oluyor...ayy bu cok güzelmis bunu yapayim diyorum, ya unutuyoorum tekrara görünce aklima geliyor yada hangi sayfada oldugunu unutuyorum...yani iki türlüde unutuluyorr..ama seni favorilerime ekledim ve de aklima tabiki:))
    bundan sonra hep buraya ugrarim artik!!

    YanıtlaSil
  4. bu siteyi bulduğuma çok sevindim, özellikle keteyi görünce. Eşim erzurumlu kteyi öğren deyip duruyor ama görsel olarak başka yerde göremedim ve görünce de yapabileceğimi düşünmeye başladım.
    Birşey sorucam inşallah yanıtlayan olur kek yapıyorum da işin sırrı yumurtanın çok çırpılmasında deniyor benim ki maalesef başkalrında yediğim gibi olmuyor acaba başka püff noktalarımı var?Bunu okuyan da keki tutturamayanın kete yapmaya kalkması düşündürücü diye düşünebilir ama eşimi seviyorum napim..

    YanıtlaSil

Subscribe