Teyzem için Özel Sofra & Çöp Kebabı

Çarşamba, Temmuz 12, 2006



Cumartesi günü teyzem geldi, benim haberim yoktu o yüzden sürpriz oldu. Ertesi gün erken kalktım kahvaltıya güzel bir patates salatası yaptım çok acıkmıştık o yüzden onun fotoğrafını çekemeden bitti maalesef.. Öğleden sonra onlar gezmeye dışarı çıkınca akşam yemeği için ben de bu sofrayı hazırladım. Yemekleri annem yaptı. Teyzem gelip de sofrayı görünce çok hoşuna gitti...

Küçük menümüz şöyle;

  • Domates Çorbası
  • Çöp Kebabı
  • Pirinç Pilavı
  • Cacık
  • Karışık Salata
  • Vişne & Erik Karışık Komposto


  • Çöp Kebabı her zamankinden daha lezzetliydi, hep beraber keyifli bir sofrada olduğumuz için mi yoksa annem bu sefer fırında pişirdiği için mi bilmiyorum, sanırım ikisinin de etkisi var. Gerçi herkes bilir ama yine de tarifini yakında ekleyeceğim.

    You Might Also Like

    0 Comments

    Subscribe