Cuma, Eylül 08, 2006

Mehtaba Çıkmak


Eskiler her güzel şeyin kıymetini bilirlermiş. Biz arada sırada onlara özensek bile yetişemiyoruz bence. Mehtaba çıkmak o kadar çok kullanılır ki romanlarda, hikayelerde, şiirlerde fıkralarda ...Düşündüm geri kalmasın sitemiz mehtaba çıkalım. Çıktık ama balkonda. Ayın tutulduğu gece. Fotoğraflar biraz acemice ama ekleyeceğim yakında ve bir ilave daha tutulmadan önceki hali çok güzeldi onlarıda ekleyeceğim( sahraya). İnternetim müsade ederse. Fotoğraflar burada..

2 yorum:

  1. Sitenizi ilk defa ziyaret ediyorum.Gerçekten de çok güzel bir konuya değinmişsiniz.Ayın dolunay hali beni de hep etkilemiştir.Bu arada siteniz çok güzel tebrikler:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler ziyaretinize ve yorumunuza. Ayın dolunay halinin herkesi etkilediği söyleniyor. Ama iyi ama kötü. Her ayın ondördünde ben makinayı elime alıyorum. Bu ay daha güzel diyerek...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...