Mim Hakkımda Bilinmeyen Bir Kaç Şey

Pazartesi, Ocak 29, 2007

© 2005-2007; metnin ve fotografin her hakki saklidir. Izin alinmadan Lezize ve yan bloglari disinda hiç bir yerde hiç bir bahaneyle kullanilamaz.

Herhalde kendisi hakkında konuşmayı sevmeyen birine sorulabilecek en zor soru bu olabilirdi.. Bizim Evin Aşçısı Kübra beni mimlemiş ama Sahra'yı mimlememiş. Hakkımda bilinmeyen bir kaç şeyi toparlayayım... yazacak pek bir şey yok gerçi blogger infomu bayağı bir doldurmuştum iş meslek ilgi alanları açısından bu yüzden arkadaşlarımının eleştirilerinden yola çıkarak mutfakla ilgili olabilecek huyumdan suyumdan bahsediyim;

  • Müşkülpesent derler ya o ben oluyorum, hiç bir şeyi beğenmem bu yolla Sahra'yı, annemi etrafımdakileri deli ederim her şeye muhakkak bir kusur bulurum. Bloga konulan fotoğraflar olsun tarifleri yazarken nokta virgül kaymalarına kadar. Sadece bir şey daha iyi olabilecekse öyle olsun isterim onun altına inmesin çünkü daha iyi olabilir.
  • Biraz da koleksiyoncuyumdur, değişik şeyleri toplayıp saklamayı severim; kitapları, dergileri, gazeteleri, filmleri veya yenmiş çikolata kağıtları gibi garip şeyler de dahil olmak üzere ama bazen bıkıp hepsini atabilirim de..
  • Sürekli bloga koyabileceğim yeni tarifleri denemek istediğim için, daha önce denediğim bir tarifi yapamıyorum çoğu zaman onun yerine yeni bir şey denemek daha cazip geliyor. Ama hem kendi blogum hem de diğerleri sayesinde oldukça farklı ve yeni şeyler öğrendim mutfak hakkında.
  • Kursları veya birinin bana bir şey öğretmesini pek tercih etmem kitaplardan veya araştırarak, sorarak, deneyerek üstünde düşünerek ya da sadece bakarak öğrenmeyi tercih ederim bu sebeple bloglar ve internet tam bana göre ;).
  • Hiç yemek ayırmamama rağmen asla çiğ soğan ve sarımsak yemem eğer benim yanımda yapılıyorsa soğansız veya sarımsaksız olarak kendime ayırırım o yiyecekten, veya bütün soğanları kenara iterek yerim.
  • Televizyon seyretmem ve Türk dizilerini asla seyretmem bana göre hepsi birbirinin aynı ve ilgi çekici konuları yok şimdiye kadar aman çok heyecanlı acaba ne olucak dedirten beni meraka düşüren bir diziyle karşılaşmadım. Takip ettiğim diğer dizi ve filmleri de internetten indirip reklam ve vakit kısıtlaması olmaksızın rahat bir şekilde seyretmeyi tercih ederim.

    Sanırım bu kadarı yeterlidir ben de sakıncası yoksa eğer Hanife'yi ve sevgili bir tanecik Sahracığımı mimliyorum :).
  • You Might Also Like

    2 Comments

    1. Tesekkurler Irem.. En kisa surede ben de birseyler karalayacagim..
      Sevgilerimle..
      Bu arada elmali payi gorunce feci canim cekti, ellerine saglik. Suslemesi cok hos olmus..

      YanıtlaSil
    2. Elmalı için teşekkürler, mim hakkında yazıcaklarınızı bekliyorum :)

      YanıtlaSil

    Subscribe