Akrabalar - 8

Cuma, Kasım 16, 2007

© 2005-2007; metnin ve fotografin her hakki saklidir. Izin alinmadan Lezize ve yan bloglari disinda hiç bir yerde hiç bir bahaneyle kullanilamaz.



Akrabalar 8 büyük gecikmeyle (sanırım üç ay kadar) bizim evde oldu. Haklı sebeplerimiz vardı. İzmir'den annemin çocukluk arkadaşı, bizim de kuzenimiz olan misafirimiz gelince başlangıç için iyi bir neden oluştu. Gerçekten birbirine girmiş işlerimizi iki gün bir kenara bırakarak toplandık. Burada tek sorun istediğimiz çeşitleri ayarlıyamamaktı. Yani misafirlerimiz istediklerimizi değil kısmetlerinde olanı yediler. Yemekler yenildi eskiler yad edildi ve akşam bütün misafirler evimizden bir miktar grip virüsüyle ayrıldı. Menü;





Sitede bulunmayan tarifleri ekleyeceğim. Bu sefer çoğu sitede bulunan tariflerden.

Bir de konuyla ilgili (aslında hem ilgili hem değil) olmayan küçük bir yorumum var. Aslında İrem'le benim yorumumuz. Geçen haftaki tatsız cevaplarımız hoşlanarak değil mecbur kalarak yazdığımz cevaplardı. Acaba bunları kaldırsak mı diye düşünürken zaman gösterdi ki hiç gerek yok. Aslında kuzu dolması bardağı taşıran damla oldu. Ve biz bundan sonra özellikle isimsiz , tahrik edici yorumları sileceğiz. "Her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır" biz tarifleri yazarken ya da fotoğrafları çekerken mümkün olduğu kadar ince detayları alan ve anlatan sunumlar yapmaya gayret ediyoruz. Bilgimiz dahilinde olanları aktarıyoruz. Ama bu bizim için şu anda sadece sevdiğimiz bir hobi. Bakınız özellikle belirtmek isterim bizi burda devlet görevlendirmedi ki görevimizi suistimal etmiş olalım veya hiç bir ziyaretçi özel bir ücret ödeyerek girmiyor ki parası ziyan olsun. Arzu eden bakar arzu etmeyen sayısı binleri bulan diğer yemek sitelerine girer. Yorumları kapatırsak sevdiğimiz bizi teşvik eden sırasında usulünce tenkit eden dostlarımızın yorumları da görünmeyecek.

You Might Also Like

7 Comments

  1. Sevgili Sahra ellerinize sağlık, herşey harika görünüyor.

    *Evet aynen yazdığınıza katılıyorum, resimlerle ilgili olarak isteyen bakar, istemeyen bakmaz! Herkesin zevki farklıdır çünkü!

    YanıtlaSil
  2. bu sofra çok nefis duruyor,harika!bilirim böyle sofraları muhabbetin eksilmediği tebessümlerin bol olduğu sofralardır.
    Allah bozmasın kimsenin bu güzel anlarını..
    ellerinize sağlık,gerçekten cok cezbedici duruyorlar...

    YanıtlaSil
  3. bu yemekleri kac kisi ve nasil kavusturuyorsunuz? ben yanlizim ve calisiyorum üc cesiti pisirene kadar pilim bitiyor. bir püf noktasi lütfen!!!

    selamlar
    selma

    YanıtlaSil
  4. Pembeli gerçekten özlemişim yorumlarını. Görünce eski bir dostu görmüş gibi oldum. Bu blog işine İrem'le başladığımızda yorumlarda güzel dostluklardan bahsedilince itiraf ediyorum acaba demiştim? Ama oluyormuş hem dostluk hem maalesef düşmanlık. Teşekkürler ve sevgiler.
    Zeynep "Allah bozmasın kimsenin bu güzel anlarını.."demişsin Amin diyorum ve güzel yorumuna teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Selma bütün aile bireyleri çalışıyor yine de istediklerimizi bitiremiyoruz. (Aile bireylerine İrem ve annesi de dahil).Yani siz tek başınıza üç çeşiti yapıyorsanız biz sizi tebrik etmeliyiz.

    YanıtlaSil
  6. elinize sağlık, sofra çok görsel, yemeklerde çok iştah açıcı,

    blog bayanlarının birlikte olabileceği yeni bi mekan..
    http://hanimhanimcik.com/forum/

    YanıtlaSil
  7. Yağmur teşekkürler. hanimhanimcik.com bir girdim ama baktım uzun süreli girmek lazım çıktım eline sağlık.

    YanıtlaSil

Subscribe