Kırmızı Kalpler

Salı, Ağustos 19, 2008

© 2005-2008; metnin ve fotografin her hakki saklidir. Izin alinmadan Lezize ve yan bloglari disinda hiç bir yerde hiç bir bahaneyle kullanilamaz.


Uzunca süren bir aradan sonra gidebildik arkadaşımıza. Eğer sevdiğiniz insanlarla birlikteyseniz zaten kalpleriniz orada ve doludur ama arkadaşım ilaveten küçük kalpçikler koydu sofraya. Ne olur ne olmaz diye düşündü sanırım ya kalbini evde brakıp gelen varsa? Gerçek bu istemediği bir yere giderse insan öyle soğuk öyle dokunulmaz olur ki iki kelime edilmez. Ama bu güzel sofraya oturanlar kalpleriyle gelmişti. Ev sahibi sadece eliyle değil kalbiyle hazırlanmıştı. ( Aman Allahım buna rağmen ben iki ay sonra ekleyebilidim) Ben böyle hazır sofralara oturunca kontrolü elde tutmakta zorlanırım;





Sigara börekleri çıtır çıtır çerez niyetine yenebilirdi, maalesef saymadan yedim, ( Ama dikkat ettim İrem'de az almadı. Yani lokmalarını saydım ki ben de ona göre bir ayar yapayım.)







Kızartma ve et. Sürekli anlattığım yemek seçme huyum var buna ilaveten sevdiğim bir yemek olsa da ben pişirirsem yemesi hiç zevkli olmuyor. Kızartma ayrı güzel gelmişti bu yüzden. Zetinyağlılar ve diğer menü görünüyor.





Imm birde resmi unutulan bir pastamız var zannedersem onun yerine İrem evin minik perisini çekmiş. Onu paylaşamıyoruz. Ve hani bazılarının elinden güzel oluyor derler ya bu ev sahipleri de onlardan biri. Her şey çok güzeldi!

You Might Also Like

14 Comments

  1. nefis bir sofra,ellerinize sağlık.
    kalpleri bağlayan muhabbetiniz hiç eksilmesin!

    YanıtlaSil
  2. Kalpleriniz hep,KARŞILIKLI OLSUN,
    sevgiler NuNu

    YanıtlaSil
  3. Sofra harika olmuş!
    Ellerine kollarına sağlık

    sevgiler
    Işıl

    YanıtlaSil
  4. gercekten super bir site goz dolduruyorsun bayildim ve mutfak havlusundan yazan arkadasimada katiliyorum sevgi hicbir yerde eksilmesin

    YanıtlaSil
  5. Şahane bir sofra olmuş,özenle hazırlandığı için çok şanslısınız..Sigara böreği benimde kanıma girdi:)

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. çok çok güzel bi sofra olmuş...ellerinize sağlık..
    yandaki listeler ne kadar minicik olmuş yazıları etiketler filan..umarım geçicidir...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. selamlar arkadaşım..mutlu hafta sonları hayırlı bereketli iftarlar diliyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. HAYRLI RAMAZANLAR DİLİYORUM.
    SVGLRR

    YanıtlaSil
  9. sofra nefis görünüyor emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. Hayırlı kandıller.Bu gece dualarınızın kabul,ibadetlerinizin makbul olmasını dilerim.

    YanıtlaSil
  11. Cocukken hersey ne kadar guzeldi yada bizler cocuklugun verdigi saflikla herseyi temiz gorurduk. Arefe gunu yapilan temizlikler, baldan tatli tatlilarin hazirlanisi, kacamak bir iki lokma. Bayram oncesi cikilan alisverisler, alinan birbirinden guzel elbiseler, ayakkabilar. Kizsaniz elbisenin cantasi, sapkasi olacak. Erkekseniz cepsiz olmaz pantalon, para toplanicak. Hic unutmam bir komsumuz vardi Allah rahmet eylesin, o teyze hic bir bayram geri cevirmedi bizi. Bayram oncesi mis gibi kokan, yepyeni mendiller alir, arasinada para koyardi. Koskocaman lojman, 11 kat, her katta 6 daire, herkes tanidik. El opmekten yorulur, topladigimiz harcliklari cantamiza sigdiramazdik. O zaman insanlarin elimi boldu, simdi ne oldu hala anlamis degilim. Insanlar birakin para vermeyi, seker ikram etmeyi, kapiyi acmiyorlar. Guzel olan geleneklerimizi ne cabuk yitiriyoruz. Hic bir bayram eksik etmedi ailemiz bizden yeni giysileri, ayakkabilari, harcligi, hediyeyi. Biz sansli cocuklardik. Simdi oyle cok yalniz cocuk var ki!! Bayram vesile olsun, unutmayalim adetlerimizi. Ziyaret edelim yaslilarimizi, yalnizlarimizi. Oh bir hafta tatil deyip, nereye kacacagimizi bilmemezlik etmeyelim, bizde yaslanicaz bir gun, gozum kapida, kulagimiz zilde yavrularimizi bekliyecegiz. Bir tatli dil, bir guleryuz, cok gormeyelim, cok gormesinler bizede. Buralar cok sessiz, ne gelen var ne giden. Yapilan tatlilari birbirimize ikram ediyoruz ancak. Ne ana var yanimizda, ne akraba, ne baba ocagi var burda, ne kardes muhabbeti. Gurbetin acisini ceken bilir ancak, bos konusmaya ne hacet. Annem, babam, kardesim, guzel ninem ananem, tum akrabalarim, dostlarim, ben yine bu bayramda burdayim. Bu bayramda yalnizim. Siz birlikte olusunuzun kiymetini bilin. Az kaldi ramazan yaza gelecek, bende 8 senedir ozledigim o bayrami yasayacagim yaninizda insaallah. Ama siz bunun kiymetini bilin, kaybedince bulunmuyor cunku. Bu bayram diliyorum tum minik kiz cocuklarinin firfirli elbiseleri, kirmizi rugan ayakkabilari olsun. Tum erkek cocuklarinin papyonlu minik takimlari, gicir gicir ayakkabilari olsun. Yaslilar yalniz kalmasin bu bayram, oksuzun yetimin basi oksansin. Olmusler unutulmasin, hastalar ziyaret edilsin bu bayram. Bu bayram bayram gibi bir bayram olsun diliyorum...

    YanıtlaSil
  12. Ramazan Bayramını içtenlikle kutluyorum..Şeker tadında bir bayram olsun inşallah..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Bayram tadında günler ömrünüzden eksilmesin.
    sevgiler NuNu

    YanıtlaSil
  14. harika bir sofra ellerinize sağlık
    oya

    YanıtlaSil

Subscribe