Akrabalar - 9

Pazar, Ocak 03, 2010

© 2005-2008; metnin ve fotografin her hakki saklidir. Izin alinmadan Lezize ve yan bloglari disinda hiç bir yerde hiç bir bahaneyle kullanilamaz.



Akrabalar 9 yazdım ama sitede ki son sayı sekiz olduğu için mecbur kaldım. Bir kaç sefer makinelerimizi almamışız. Ya da çektiğimiz fotoğraflar çok karanlık çıkmış. İyi ya da kötü bir çok engel yüzünden son toplantımız yaklaşık bir sene sonra oldu. Ki bu da dört ay önceydi. Tekrarı önümüzdeki günlerde olacak ben fotoğrafları koyayım İrem'e yer açılsın. Menüde sitede olmayan bir tarif yoktu. Aslına bakarsanız elimdeki fotoğraflar olmasa aklımda da kalmazdı. Yaşasın teknoloji!










Ekşili Mardin Dolması, Su Böreği,














Lavaş Ekmeklerimiz ki; bunları çok sevdiğimiz bir ablamız getiriyor, bizim bir emeğimiz yok. Ama hasret kaldığımız bir şeyi bulmak güzel.

















İçli Köfte, Rus Salatası (Bu da pek karışık bazı kişiler Amerikan salatası diyor, hani dost olsalar anlarım. Ama silahları gibi yemek patentlerinide çaldırmış olabilirler)






Elimdeki o güne ait kareler bunlar. Birikmiş tarifler var. Bitirmek istediğimiz işler sıraya giremedi. Taşındığımız evde internet sorunu ancak çözüldü. Arada bir girip yorumları cevaplayacak kadar bir bağlantı vardı. Önümüzdeki günlerde daha iyi olacak umarım.

You Might Also Like

6 Comments

  1. ekşili mardin dolmasını merak ettim güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  2. o kadar uzun bır ara verdınız kı ben cıddı merak ettım hatta kapattığınızı dusunmustum..muhtesem bır sofra ıle gerı donusunuze cok sevındım..

    YanıtlaSil
  3. Biri (bloğunuza girsem de isim bulamadım) teşekkürler. Dolmanın tarifi var. Yörelere göre mutfaklar bölümünde.

    Ve nohut oda sizin bloğunuza girdim isim bulamadım. Ara uzundu gerçekten. Ama yapılan yorumlara cevap veriyorduk. Söylediğim gibi internet sorunu ve ciddi sorunlar olmadığı sürece devam ederiz.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten güzel site olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Bir saniye bu masadaki herseyi siz yapmadiniz degil mi ...Lutfen bana hayir deyin :)

    YanıtlaSil
  6. kaç ay oldu nerelerdesinizzzzzzzz

    YanıtlaSil

Subscribe