Pera Müzesi ve Barcelona Cafe

Cuma, Aralık 03, 2010


 Geçen gün arkadaşımla Pera Müzesine gittik (Hani şu meşhuuur Kaplumbağa Terbiyecisi resmini koleksiyonunda barındıran müze). İstanbul 2010 Avrupa Kültür Başkenti etkinlikleri kapsamında birkaç sergi daha gelmişti zaten müzenin Kütahya Çini ve Seramikleri ile ve Anadolu Ağırlık Ölçüleri koleksiyonunu görmek istiyorduk bir de Csontvary sergisini kaçırmadan ve İstanbul'a kar filan düşmeden gidelim dedik :). Malum havalar yaz gibi bu aralar, fırsat kaçmazdı. Yanımda Nikon'um yoktu ama cep telefonumla birkaç fotoğraf çektim.

Müzeden fotoğraflar için tıklayınız!

Müzeden çıkınca Barcelona'nın sebzeli pizzasını yemeye gittik. Geçen sene denemiştik çok hoşumuza gitmişti ama bu sene tarifi değiştirmişler malesef eskisi kadar güzel değildi beğenmedik. Geçen gün evde denediğim kabaklı havuçlu pizzam bundan daha güzel olmuştu. Şimdi iki adet hedefimiz var; en kısa zamanda bir kabaklı havuçlu pizza bir de domatesli patlıcanlı pizza yapıp yemek. Ben daha güzel yapacağıma inanıyorum hadi bakalım! :) Tariflerle geri döneceğim tabii ki!

You Might Also Like

2 Comments

  1. kabaklı havuçlu pizza bir de domatesli patlıcanlı pizza ..............
    bekliyoruzzzzzzzzzzzzzz

    YanıtlaSil
  2. Merhaba nihayet mailime cevap yazdığınız için çok mutluyum :) Aslında ben ümidimi kesmiştim. Siteniz çok hoş, Sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Subscribe