Perşembe, Ağustos 25, 2011

Kavacık'ta bir bostan

Mısırlar, fasulyeler, domatesler

Tülin abla yıllardır şuraya bir bostan yapsam şuraya da iki sandalye atsam hayalini gerçekleştirdi. Neredeyse bütün yazını bostanını sulayıp meyve ve sebzelerini toplayarak geçiriyor. Ramazan'dan önce bizi de davet etmişti. Gidip biz de bir günlüğüne İstanbul'un kıyısında bostan suladık, fasulye topladık. Şimdi de o gün topladığımız fasulyelerle zeytinyağlı yapıp iftarda yiyoruz. Ne kadar lezzetli olduğunu belirtmeme gerek yok tabii.
Mini mini dolmalık biberler

Ben daha çok hamakta yattım o gün ama biraz sulama işine de katıldım. Sonra daha yeni yeni büyüyen sebzelerin meyvelerin fotoğraflarını çektim. Kabak çiçeklerine koparıp dolma yapsam mı diye baktım ama kıyamadım. İkinde de mangalı yakıp sebzelerden kızartmaya közlemeye başladık. Bahçeden kopardığımız patlıcanla bir parlıcan salatası; salatalık, biberle salata. O zaman domatesler çok küçüktü. Geçen gün iftarda bir araya geldiğimizde bostanından gelen domatesle salata yapmıştı Tülin abla.


Yanlız şeftali
Kabak çiçekleri
Mahsul
Topladık pişirdik.


6 yorum:

  1. işta kavacık hala şanslı bölgelerden ..

    bizde özlemle bakıyoruz :(

    YanıtlaSil
  2. Ben balkonda bir fesleğen yetiştiriyim dedim beceremedim :)

    YanıtlaSil
  3. :)))))
    :)))))))
    Vallahi o fesleğendendir :))))
    !!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  4. ohh ne guzel bayılıyorum ekılen bıcılen yenılen yasayan yerlere..

    YanıtlaSil
  5. Tadı kokusu ayrı güzel oluyor.

    YanıtlaSil
  6. Kadir Gecesi değer gecesidir, Allah tarafından değerli kılınmış bir gecedir. Kadir Gecesi bin aydan daha hayırlıdır. Bu gece bir ömürden daha hayırlıdır. Ellerin açıldığı, gözlerin dualarla yaşardığı, kalplerin okşandığı Kadir Gecesinde bütün insanların günahlardan uzaklaşıp tövbelerinin kabul edilmesini niyaz ederiz. Allah tüm inananları iman yolundan ayırmasın

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...