İftariyeliklerle iftar

Perşembe, Eylül 08, 2011

DSCN6519

Ramazan biteli haftayı geçti ama aşağıda bahsetmiştim. Bazen peynir ekmeklede yapılan iftarlarımız olur diye. Bunu her yıl mutlaka bir yada iki kez yaparız. Pideyle birleşen kahvaltılıklar ayrı lezzetlidir. Elimde kalan iftar masaları ve tarifleri var. Ama öncelikle bunu paylaşmak istedim.

My creation

İnanın en kalabalık menüden daha zevkle yeniyor masadakiler. Kötü olan tek şey pide tüketimi fazlaca oulyor. Şöyle sıcak yemek olmadan benim karnım doymaz diyorsanız elimden birşey gelmez.

You Might Also Like

6 Comments

  1. Sahra'cım çok herika bir masa tabak
    ların desenine bayıldım nerden aldı
    ğını sorabilirmiyim:)))Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Sahra bizim evde bazen akşam yemekleri de bu şekilde olur. Dediğin gibi biraz fazla yeniyor ama arada sıra da her zaman değil.:)) Ellerine sağlık hoş bir sofra olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Mrhb Sahra hn bende çok severim akşam saatlerinde çay demleyip kahvaltılık çıkarmayı arada bir yapmak gerekiyor bence:))Masanız harika görünüyor çok beğendim emeğinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  4. Sahra hanım,tam bizlik bir sofra olmuş.Ellerinize sağlık.Ne yalan söyleyeyim şimdiden çok özledim Ramazan sofralarını.

    YanıtlaSil
  5. Deryacım tabaklar hediyeydi teşekkürler.
    Ebru, Şirin ve Havva Hanımlar yorumlarınıza, iltifatlarınıza teşekkürler. Sevgiler hepinize.

    YanıtlaSil
  6. Sohbetiniz muhabbetini zbol olsun. Sevgiler

    YanıtlaSil

Subscribe