Çarşamba, Kasım 12, 2008

Miniklere Mavi & Beyaz Kurabiye



© 2005-2008; metnin ve fotografin her hakki saklidir. Izin alinmadan Lezize ve yan bloglari disinda hiç bir yerde hiç bir bahaneyle kullanilamaz.

Hani sevimli kurabiyelerim vardı royal icing hazırlayarak kapladığım. Bu kez farklı olarak yarısını şeker hamuruyla süsledim değişiklik için. Bilmem hoş oldular mı ama farklı oldular işte. Hamur malzemeleri Üç Gözlü Bisküvi ile aynı.
Royal icing tarifi Sevimli Kurabiyeler sayfasına bakabilirsiniz. Gelelim şeker hamuruna ilk niyetim evde hazırlamaktı. Ama mümkün olmadı. Annem Eminönü seferi yapamıyor ki bu şansımı kaybettim aylardır. İnternette Bakırköy'de pasta malzemeleri satan bir yer buldum. Vakit kısıtlı olmasına rağmen gidip bulabildik. Evet yeni oldukları için bazı malzemeler ellerinde yok ama zamanla olabilir ve kibar müşterisiyle ilgili bayanlar var bu şirin küçük yerde. Kurabiyeler yerini bulalı bir ay olacak ama ben ancak yazabiliyorum. Evet bir güzel ayrıntı sevgili Tijen için bunların üzerinden şeker hamurları kaldırılabiliyor. Ve kimse zarar görmüyor.

7 yorum:

  1. Böyle güzel görüntüye sahip kurabiyelere kıyılıp ta yenilebilirmi?
    Ellerinize sağlık.
    Çok şık.

    YanıtlaSil
  2. Hi I am new to your blog and I just wanted to say how much I’m loving it

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,

    Blogger Sofrası’nı 23 Kasım Pazar günü Marmara Yelken Kulübü’nde kurduk!

    Lezzetli bir kahvaltı, keyifli sohbetler ve ilk katılımcılarımıza armağan ettiğimiz UNO ürünlerini kaçırdığınız için üzüldük. Ama hem hediyelerimiz hem de yeni etkinliklerimiz sizi bekliyor!

    Bir sonraki buluşmamız UNO fabrikası! Düzenleyeceğimiz gezide sürprizlerle dolu bir gün geçireceğiz. Tabii bu eğlenceli geziyi beklemeden de Blogger Sofrası’na katılabilirsiniz. Siz bize adresinizi gönderin, biz de hediyemiz olan UNO ürünlerini...

    İlk buluşmamızda UNO ürünleri ile tanışan Devletşah, Hünerli Bayanlar, Mutfak Sırları, Yemek Zevki, tariflerine bizlerden bir tutam eklemişler bile!

    En kısa zamanda görüşmek dileğiyle...

    Adresinizi göndermek için lütfen tıklayın.

    YanıtlaSil
  4. SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
    http://porselendemlik.com
    http://birdemliksohbet.blogspot.com
    http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
    01.ARALIK 2008 (PAZARTESİ)- 21,ARALIK.2008 TARİHLERİ ARASINDA

    “PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 31” EV SAHİBESİ OLARAK http://capankizimutfakta.blogspot.com / GÖREV YAPACAĞIM
    YANİ BEN YAPACAĞIM…
    SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
    HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE

    "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 31.HAFTA "
    BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM ..
    C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.

    SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM

    ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
    BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  5. BIR AVUC DUA, BIR KUCAK SEVGI, SICAK BIR MESAJ KAPATIR MESAFELERI, BIRLESTIRIR GONULLERI, BIR SICAK GULUMSEME, BIR UFAK HEDIYE DAHA DA YAKLASTIRIR BIZI BIRBIRIMIZE...

    YanıtlaSil
  6. Böyle güzel görüntüye sahip kurabiyelere kıyılıp ta yenilebilirmi?
    Ellerinize sağlık.
    Çok şık.

    YanıtlaSil
  7. MERHABA
    BENİMDE BLOĞUM VAR.KENDİ ÇAPIMDA TABİ.AYLARDIR İNTERNETTE YEMEK SİTELERİNİ GEZİYORUM.BU KADAR GÜZEL TARİFLERİ VE RESİMLERİ BİRARADA GÖRMEDİM.TEBRİK EDERİM.TAKİP EDİCEM.BAŞARILARIN DAİM OLSUN.
    hale

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...