Tandır Ekmeği & Izgara Köfte ve Prison Break

Perşembe, Mayıs 11, 2006



Bir yandan çalışıyorum bir yandan acıkıyorum bir yandan da Prison Break'in 21. bölümünü heyecanla bekliyorum. Bilmeyenler vardır belki CNBC-E'de Mart ayında gösterilmeye başladı dizi bugün 8. bölümü gösterilecek sanırım ama aslında Amerika'da geçen pazartesi akşamı 21. bölümü gösterildi yani sondan bir önceki bölüm. İnternetin nimetlerinden sonuna kadar yararlanan biri olarak son bölümü hemen indirip seyredebiliyorum. Heyecandan nefesini tutarak dizi seyretmeyi sevenlere kesinlikle tavsiye ediyorum bu diziyi.

Neyse gelelim açlığa..

Oturduğu yerde bir insan nasıl acıkırın güzel bir örneğiyim. İnsanın beyni yorulunca anında midesi acıkıyor olur iş değil :).

Annem dün yemekte ekmek aşı olduğu için bu ekmeklerden yapmıştı. Tabii tandırda değil teflon tavada pişirdi. Arttığı için yarın ızgara köfte yapalım dedim. Normal ekmekle de güzel oluyor ama bu ekmeğin arasına sarıp yemek daha lezzetli. Bu aralar dürüm furyası var herkes ben dürüm yedim şöyle güzel bir şey böyle güzel şeklinde anlatıyordu dedim bu dürüm de ne olaki? Bildiğin tandır ekmeğine sarılma olayıymış meğersem. Böyle herkes ballandıra ballandıra anlatınca ben de çok farklı bir şey sanmıştım :).

Köftenin tarifini daha önce yazmıştım. Buradaki tariften tek farkı içine biber salçası koyuluyor olması. Tek kişilik şiş ızgara yapmak için "çöp şiş" olarak satılan tahta çubuklara dizdik. Aynı zamanda "Çöp Kebabı" da yapılıyor bu şişlerde ama metalle arası iyi olmayanlar şiş kebaplarda da çok rahat kullanabilirler.


You Might Also Like

6 Comments

  1. eh ben bilirim arkadaşımı. sen sağsın değil mi? hem prison break hem de köfteler boğazında kalmaz umarımm, afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  2. ya ablacım daha seyredemedim zaten çalışıyorum burada gözlerim akıyor valla billa :(

    YanıtlaSil
  3. ben de prison break tutkunuyum da... acaba nereden indirdiniz filmi... o kadar araştırmama rağmen ücretsiz hiçbir yer bulamadım ve ingilizcemi geliştirmek için de -babam evde yokken;)- sabah vakitlerinde birşeyler izlemem çok faydalı olurdu....... şimdiden teşekkürler...

    ayrıca tarifleriniz diğer siteler gibi tek çeşit değil ve yöresel yemeklere de çokça yer verdiğiniz için çok çok teşekkürler....

    YanıtlaSil
  4. öncelikle "emule" ismindeki bir download programını indirip bilgisayara kurmanız gerekiyor. ondan sonra www.divxforever.com dan "ed2k modulü" ne girerseniz orada aratıp prison break in bu sezonun bütün bölümlerini bulabilirsiniz. altyazıları da mevcut. yok hala olmadı diyorsanız :) profilimdeki mailden bana ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. çok nefis göründü,gece gece ağzım sulandı.yarın hemen denemeliyim :)
    sevgiler ..

    YanıtlaSil

Subscribe