Limonlu Parfe

Pazar, Eylül 11, 2005



Malzemeler:


  • 1 paket krem şanti
  • 1,5 su bardağı süt
  • 1 su bardağı şeker
  • 2 limon kabuğu rendesi
  • 2 limon suyu
  • 3 yumurta

Hazırlanışı:
  1. Süt ve krem şanti 5 dakika çırpılır. Buzdolabına konur.
  2. Yumurtalar şekerle 5 dakika çırpılır. Buzdolabındaki krem şanti ilave edilir.
  3. Limon suyu ve limon kabuğu rendesi ilave edip karıştırılır.
  4. Altına yapışmaması için şekilli bir kalıba veya borcamın altına bol hindistan cevizi dökülür.(ezilmiş 3 tane bisküvi de olabilir)
  5. Karışım kalıba boşaltılıp bir gece buzlukta bekletilir.

You Might Also Like

14 Comments

  1. çok güzel görünüyor.canım çekti.hemen yapmaya başlıyorum.

    YanıtlaSil
  2. harika bir tarif fakat ah birde şekil vermeyi başka şekil nasıl verebiliriz onuda yazsaydınız pek memnun olurdum

    YanıtlaSil
  3. Çok zaman geçmiş soralı ama şekil vermekte bende pek usta sayılmam şu günler tek yardımcım kalıplar önüümüzdeki günler ne gösterir bilemem.

    YanıtlaSil
  4. merhaba nefis görunuyor. ellerinize sağlık.
    gul slikon kalıptan bendede var bu sekilde bir tarif cok iyi bir fikir. sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel oldu afiyetle yiyoruz şimdi darısı sizin başınıza

    YanıtlaSil
  6. dün yaptımm çok güzel olduu ama benim gibi tecrübesizler için -15 yaşındayım:D- yumurtaların aklarının kullanıldıını yazsanız ii olur 3 yumurta ziyan gitti de :D çikolata sosuyla servis yaptım çok güzel bi görüntü oluoo :D:D tarif için teşk :P:D

    YanıtlaSil
  7. bence ymurta akı ve damla çikolata kullanın:)

    YanıtlaSil
  8. Aslında fikirleriniz güzel bir alternatif olabilir ama burada yapıp denediğimiz ve hatta ikram ettiğimiz tarifleri yayınlıyoruz. Ve bir gün denersek ikram edip onay alırsak neden olmasın?

    YanıtlaSil
  9. limonların akını kullanıyormuyuz tesekkurler

    YanıtlaSil
  10. yumurtanın sadece akınımı kullanıyoruz yoksa bütün olarakmı katıyoruz?

    YanıtlaSil
  11. Yumurtaları tüm kullanıyorum ben ve bir sorun yaşamadım

    YanıtlaSil
  12. HARİKA OLMUŞ AYNI TARİFİ BEN ELMALI YAPTIM O DA ÇOK GÜZEL OLDU....

    YanıtlaSil
  13. BİRDE TARİFİ AYNEN UYGULADIĞIM İÇİN SİTENE LİNK VERDİM TEKRAR YAZMADIM... BEN ELMALISINI YAPTIM... TERİF İÇİN TEKRAR TEŞEKKÜRLER......

    YanıtlaSil
  14. Görüntüsü harika.Eminim tadı da mükemmeldir.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil

Subscribe