YE # 25 KAHVALTI - 6

Salı, Ağustos 21, 2007

© 2005-2007; metnin ve fotografin her hakki saklidir. Izin alinmadan Lezize ve yan bloglari disinda hiç bir yerde hiç bir bahaneyle
kullanilamaz.


Boya ve badanayla karışan bir etkinliğiniz oldu mu hiç? Bir ara dalmışım maillerinize bakarken baktım biraz daha durursam beni de boyayacaklar kapattım bilgisayarı. Akşama kadar İrem sabaha kadar ben diyorum ve unutmadan aslında benim tariflerimde vardı fotoğrafları bilgisayara aktaramadım bile. Evin halimi ? Kabus!!! E boşuna mı açık havada açtım büfeyi?


Gülden annemin mutfağı benim bugün karşıladığım ilk misafirimiz,
Sosisli Keyfi hazırlamış







İstanbul'dan Elif VenüsLezzeti 'de bize iki tabak hazırlamış ;Çılbır ve fırında yumurta şu günler yumurtaya hasretim gözüm bayram etti,








İstanbul ikramları sürüyor Sevgil Burçak çok zor yolladığını yazmış mailinde ama bende bir o kadar zor girdim bloğuna mutlulukmutfaktagizlidir 'de gizlenmiş üç harika çeşit var; Pide Çeşitlemesi- Miniş Pizzalar, Ponçik, Ekmek,




SedaTarifname'de Bruschetta hazırlamış enfes görünüyor bu sene bir bahçem olsa taze fesleğen yesem diye düşünürken fesleğen yaprakları mest etti beni,












Amerika Connecticut'dan Hale Soframız 'da Kahvaltılık Yulaflı Muffinlerle gelmiş,











Müge Hünerli Bayanlar 'dan biri. Sıcacık ve tazecik,
Patatesli Çörekler uzatıyor büfemize,




Bir Porsiyon Öykü'de Papatya Eggs Benedict sunuyor bize,







Ankara'dan Fatma Betül meyvesepetin 'den Omlet yollamış hemen ilave ediyorum,







Leziz Yemekler 'de Özlem'in Kiraz Domates Dolması kahvaltı soframızı güzelleştiriyor,








Sevda Mavisi farklı bir tost göndermiş tabağıyla Gül Reçelli French Toast (Fransız Tostu)
Bu hafif bir çeşitti bunu yiyerek bu geceki servisi kapatabilirim.

You Might Also Like

5 Comments

  1. Sevgili İrem;
    Ben dahil bazı arkadaşlaın sayfaları açılmıyor, neden acaba? Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Bazı sayfalar açılmıyor :((

    YanıtlaSil
  3. ellerine,gözlerine sağlık...çok uğraştığın belli...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. merhaba sitenizi yeni buldum.çok güzel özellikle en sevdiğim öğün etkinliğiniz bir harika olmuş.pek çok alternatif bulabildim.bende en son kahvaltılık tariflere yer vermiştim blogumda isabet olmuş.ellerinize sağlık.şimdilik hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Herşey çok güzel.Harika bir kahvaltı arşivi oldu. Ellerinize sağlık.
    Emekleriniz için teşekkürler.
    guldenelkan.blogcu.com

    YanıtlaSil

Subscribe