Hellim Peynirli Salata

Pazartesi, Ekim 01, 2007

© 2005-2007; metnin ve fotografin her hakki saklidir. Izin alinmadan Lezize ve yan bloglari disinda hiç bir yerde hiç bir bahaneyle kullanilamaz.



Salatayı kahvaltı etkinliği için yapmıştım ama olmadı ekleyemedim. Malzemeler marul, domates, reyhan, naneye ilaveten bu sene taze kekik kullandım yaz boyu. Küp, küp doğradığım hellim peyniri salataya yakışmıştı bence. (Bunun övünmekle uzaktan yakından bir ilgisi yoktur yani damak zevkimize uymuştu diyelim.)
Hellim peynirini tereyağda hafif kızartarak yemekte ayrı lezzetli oluyor.

You Might Also Like

6 Comments

  1. Sahra abla bana kalirsa goruntusu bile yeterli ellerine saglik..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hellim peynirini pek severim Sahra'cığım (sana seslenirken kuzenim Sahra'ya yazıyor gibi hissediyorum),
    Tesadüf, Sahra'nın ablası Kıbrıs'ta yaşıyor ve teyzem her gidişinde bol hellimle döner, bize de getirirdi. Böyle de bir anım var işte.

    YanıtlaSil
  3. selma senin her şeye güzel bakan gözlerini özlemişim teşekkürler.

    Tijen aslında Kıbrıs'a özgü bir peynir ama ben buradan aldım ve sevdim illa ki anavatanından gelen daha başkadır.Bir de sevdiklerinin hediyesi olunca ayrı güzel gelir ve kendiside alsa onları hatırlatır. Umarım yüreğinizi burmadım?

    YanıtlaSil
  4. hellim peynirli salatanızı sizinde belirttiginiz gb kızartarak yaparsanız cok daha lezzetli oluyor üzerine de taze kekikli biberli sos dökmeyi deneyebilirsiniz bence ellerinize saglık:)

    YanıtlaSil
  5. Ben hellim peynirini kızartarak kahvaltılık veya aperatif olarak sunmatan bahsetmiştim denediyseniz? Aynı gün ikisi de kızarmış ağır olacağı için bu şekilde yaptım. Salataya taze kekik koymuştum taze kekikli sos yakışmazdı bu durumda değil mi? Sizin de ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Yarin yapacagim mutlaka, bende hellimi nasil degerlendirsem diyordum.Ellerine saglik ;)

    YanıtlaSil

Subscribe