Küçük Notlar

Perşembe, Ekim 25, 2007

© 2005-2007; metnin ve fotografin her hakki saklidir. Izin alinmadan Lezize ve yan bloglari disinda hiç bir yerde hiç bir bahaneyle kullanilamaz.



Denizin ışıldadığı bir vakit. Sonrasında ne olmuştu hemen hava bozmuş muydu? Hatırlamıyorum. Annemin tatil köyü imkanlarıyla kurduğu küçücük sofralar. Ve dönüşümüzde İrem'in annesinin hazırladığı güzel yemekler. Bunların tarifi yok. Günün yorgunluğuyla sofrayı nasıl kurduk ve fotoğrafı nasıl acele çektim bunun hiç tarifi yok. Çiğ köfteyi babamın arkadaşları yapmış bunun da tarifi yok. Aaa annemim patlıcanını yazabilirim ama yarın...

You Might Also Like

2 Comments

  1. Öncelikle köftelerin krali cig köften harika olmus.Ben coook sevrim cig köfteyi.Güzel oldugu kadar da zahmetli olmasada bizde daha yogun yapsak ne iyi olur.Ve resimlerin süper.Resim bu kadar güzelken kim bilir orda olmak ne kadar güzeldir.Tabiyati cok seviyorum ,bakarken nefesim kesilir gibi olurum ,bazen cok fazlaca duygulanirim o güzelligin karsisinda.Bu güzel resimleri bizlerle paylastigin icin tesekürler.Ellerine saglik

    YanıtlaSil
  2. Yaren bu kral zevkimiz uyuyormuş iyi. Babam geçerdiği ameliyattan önce sık sık yapardı. Arkadaşları kendisi yapmaya kalkmasın dşüncesiyle arada yapıyorlar sağ olsun. Şöyle avunabiliriz "azı karar çoğu zarar". Evet tabiat öyle güzel ki benim de nefesim kesilmediğinde fotoğraf çekiyorum. Ama bu biraz annemlerin nefesini kesiyor gibi.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil

Subscribe