Kolay Ekmek Pizzası

Salı, Ekim 04, 2011


Bunu çok işim olduğunda ve yemeğe az vaktim olduğunda yapıyorum. Büyük bir dilim köy ekmeğine fırça yardımıyla zeytinyağı sürün. Üzerine 2 mantarı dilimleyerek yerleştirin, sucukları dilimleyerek yerleştirin. Domatesleri küp halinde koyun en üste biraz kekik serpin ve tekrar zeytinyağı gezdirin. Kaşar dilimlerini de yerleştirip fırında ızgarada üzerini kızartın. Ben biraz unutmuşum ekmeğin kenarları yandı. Malzemeleri genellikle canım ne isterse olarak seçiyorum. Siz de isterseniz kıyılmış sivri biber koyabilirsiniz veya piştikten sonra üzerine roka yaprakları da çok güzel olacaktır. Aniden gelen misafirlere de bir nevi kanepe olarak yapılabilir.

You Might Also Like

8 Comments

  1. Bizim çoğu pazar günü yaptığımız bir lezzetdir. Hatta bizim evde babamız yapar. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. benim mutfagımda da en çok pişen alternatiftir.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  3. çok sık yaparım bayılırız ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ya çook güzel olmuş bu :) ne güzel görünüyor canım çekti...ellerine sağlık.

    Kahve Dükkanı'ndan sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler. Benim gibi tek tek kahvaltı yapmayı sevmeyenler için birebir! Tam bir hepsi bir arada! :)

    YanıtlaSil
  6. Özellikle kahvaltılarda doyamam ben bunu yemeye..
    Nefiss görünüyor.
    Ellerine sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. bende evde bayat ekmek varsa yaparım ailecek bayılırız pizzaya ellerinize sağlık takibinizdeyim

    YanıtlaSil
  8. Canım yorumun sayesinde aklıma geldi yarın sabah yapıyım tekrar mantarlı kocaman bir dilim bayat ekmegim de var nasılsa :)

    YanıtlaSil

Subscribe