İstanbul'u Kar Alınca

Salı, Ocak 31, 2012


Aslında tarifleri ekleyecektim ama bu uslu araç sahiplerini sizde görün istedim.
Kar temizliktir ferahlıktır ah bir yağsa ah bir yağsa derken yağdı. Geçen hafta biraz yağdığında bahçede çocuklar birbirine sesleniyordu;
-"Gelin buraya gelin burada biraz kar var"
Biraz dedikleri 2-3 kartopu malzemesi... 3-4 ay yerden kar kalkmayan Doğu halkı görse fıkra niyetine güler.

Ama bugün baktım güzel yağıyor bu kez önümüzdeki karayoluna odaklandım. Yukarıdaki araç sahiplerine yılın en kurallara uygun araba kullanan ödülünü vermeliler dedim. Kaza falan olursa bunlar sorumlu olamaz. Araçlar sessiz kibar siz buyrun şeklinde yol aldılar. Bu 3 saat kadar sürdü sanırım sonra baktığımda aralarında lisan-ı hal ile şöyle konuşuyorlardı;
-Hatasız şöför olmaz. (Orhan baba versiyonu)
-En iyi şöför kaymadan dönendir.
- Senin baban sollamamıştı benim babam sollamıştı aynı yerde yatmıyor mu?
-Şöförün ters yöne girebileni polisin görmeyeni makbuldür.
-Çarpmaktan korkuyorsan yola çıkma, çarpılmaktan korkuyorsan evden çıkma.
- Dön helal olsun bir yolunu bulsam bende dönerim...
Kulağımla duymasamda anladım işte dedikleri buydu. Ve yol tersine işlemeye başladı

Takdir edersiniz ki  30 dakika sonra araçlar yol kenarına sıralandı. Ödülümde elimde kaldı. Yukarıdaki araç sahiplerine vermeliymişim. İnsanlar neden canını hiçe sayar ki?
Sevindirici gelişmelerde var, kriz çıkacak diyenlere inat ticari açıdan atılım yapıyoruz. Zincirleri kapan geliyor yola. İki alana bir bedava kampanyası var mı bilmem çünkü duyulmuyor sesleri. Umarım sabah olmadan (bu akşam hiç görmedim) karayolları TUZLAYALIM KAYMAYASINIZ hizmeti verir zira asfalt uzaktan cam gibi parlıyor. Bütün İstanbul'un doyduğu kar fotoğrafları;
http://ssahra.blogspot.com

You Might Also Like

0 Comments

Subscribe