Biriken Sofralar, Menüler ve Tarifler #1 Annemin Arkadaşlarının Sofrası

Cumartesi, Aralık 23, 2006

© 2005-2006; metnin ve fotografin her hakki saklidir. Izin alinmadan Lezize ve yan bloglari disinda hiç bir yerde hiç bir bahaneyle kullanilamaz.



Bu ara çok fazla yiyip içmişiz demekki bir sürü eklenecek tarif, sofra ve menü fotoğrafı var elimde.. Hangisinden başlasam nasıl eklesem bilemiyorum eklemeyi unutunca arkamdan ağlıyorlar :).. Tariflerimi daha fazla üzmemek için sırasıyla ilk sofradan başlıyorum; bu sofrada herkesin bildiği ama kendine göre farklı yaptığı Patates Salatası, karşıda kalırken yaptığımız sofralarda olan Hazır Yufkayla Mantı, şekil olarak facia olan Üç Renkli Kurabiyelerim, Sahra'lara götürdüğüm Vişneli Baton Pasta var.

Menü;

  • Patates Salatası
  • Kisve Açma (Bunun sitede olduğunu sanıyordum ama yokmuş şimdi link vermek için arayınca bulamadım, eh var diye de her seferinde fotoğrafını çekmiyorum yani başka zamana kaldı tarifi...)
  • Hazır Yufkayla Mantı
  • Domates, Salatalık Söğüş ve Kıyılmış Marul
  • Mantı için; Sarımsaklı Yoğurt ve Kırmızı Biberli Salçalı Sos
  • Vişneli Baton Pasta
  • Üç Renkli Kurabiye (Şekilsiz oldukları için bu tarifi şekilli yapabilince ekleyeceğim çünkü tadı güzeldi)
  • You Might Also Like

    0 Comments

    Subscribe