10 Yıllık Arkadaşların Evcilik Oyunu

Pazartesi, Ocak 29, 2007

© 2005-2007; metnin ve fotografin her hakki saklidir. Izin alinmadan Lezize ve yan bloglari disinda hiç bir yerde hiç bir bahaneyle kullanilamaz.



Üçlü yine bir aradaydı, bu aralar annem ve iki arkadaşı sessiz sakin haftada bir gün yapıyor daha doğrusu evcilik oynuyorlar bir hafta sen de bir hafta ben de şeklinde devam ediyor ama ben bu işten karlı çıkıyorum yeni pastalarımı üzerlerine deneyerek sonra da nasıl olmuş diyip yüzlerine bakıyorum nasıl bir şekilde olduğunu anlamak için. Bu hafta biraz değişik bir elmalı tart denedim ve anneme zeytinyağlı pırasa dolması fikri verdim ve "Kisve" ismindeki açmayı bloga koymayı istediğimden (çok lezzetli bir tarif) bunu da yapmasını söyledim.

Sofradaki peçetelerin hepsi niye birbirinden farklı derseniz; Burda dergisinin Nisan 1993 sayısında bir kaç değişik peçete modeli var, önce "Mısır Koçanı" şeklinde olanı yaptım sonra "Yelkenli" şekline gözüm kaydı derken son olarak "Yıldız Yelpazesi"ni yaptım ve üç değişik modelden ikişer tane yapmış oldum.

Minik toplantımızın yine minik menüsü şöyle;

  • Kısır
  • Domates, Salatalık Söğüş ve Kıyılmış Marul
  • Acı Domates Sosu
  • Kisve
  • Patatesli ve Kıymalı Börek
  • Zeytinyağlı Pırasa Dolması
  • Çikolata Pudingli Kolay Pasta
  • Elmalı Tart

    Unutmadan; sofradaki örtü babaannemden hediye, tekrar teşekkürlerimizi iletiyoruz pembe çiçekli tabaklarımıza çok yakıştı.
  • You Might Also Like

    0 Comments

    Subscribe